Dzisiaj mam dla was moją wishlistę na to lato. Nie jest to typowo letnia lista, bo rzeczy, które się w niej znajdują nie są przyporządkowane do konkretnej pory roku, ale nadchodzące wakacje są motywacją do tego, żeby spełniać swoje marzenia nawet takie małe jak te na tej liście.

  1. Notatnik z Moleskine – od jakiegoś czasu zastanawiam się nad założeniem Bullet journal i chciałabym wypróbować czy taki sposób byłby dla mnie odpowiedni.
  2. Highliter Mildliner – odkąd zaczęłam oglądać blogi studyblr to oszalałam na ich punkcie. Są pastelowe, zamiast neonowych i mają cieńszą końcówkę. W Polsce nie są zbyt populatne i ubolewam nad tym, bo ich cena też nie jest zbyt niska.
  3. Cienkopisy Micron – posiadam już najcieńsz z nich, czyli 005 w kolorze czarnym i naprawdę go lubie, dlatego chcialabym uzbierać całą ich kolekcję.
  4. Mata do cięcia – każdy kto robi rzeczy z papieru wie jak ważne jest miejsce na którym można ciąć papier. No bo przecież nie położymy kartki na stole i nie będziemy przejeżdżać nożykiem po kartce wiedząc, że zostanie nam rysa na stole. Do tej pory używałam różnych podkładek tekturowych itp., ale marzy mi się taka mata.
  5. Maszyna do szycia – zdecydowanie najdroższy wydatek z tej listy. Posiadam w domu maszynę do szycia od mojej cioci, niestety jest już tak stara, że nie da się na niej pracować. A dla kogoś kto jest na poziomie -1 w krawiectwie w tym wypadku instrukcja obsługi by się przydała.

 

To na tyle z mojej dzisiejszej listy. A jakie są wasze małe marzenia na te wakacje?

 

Zapraszam również na mojego facebooka

