Nie widziałam jeszcze w internecie (a przynajmniej polskim, bo tu szukałam) tagu dotyczącego kolorowanek. Więc postanowiłam go stworzyć. Jeśli macie ochotę odpowiedzcie na pytania na swoich blogach i przyślijcie link albo napiszcie w komentarzu 🙂

1. Ile masz kolorowanek?

6
2. Ile masz kredek?

36 kredek Koh-I-Noor kupowanych na sztuki, Astry 24/48, Bambino 12, co razem daje nam 96 kredek

3. Ulubiony typ kolorowanek (mandale,  doodle, zwierzęta, połącz kropki, kółka itd.)

doodle

4. Ulubiona kolorowanka?

Tatuaże wyd. Kaktus

5. Najmniej ulubiona kolorowanka?

Prawdopodobnie koty wyd. Olsiejuk, bo spodziewałam się czegoś innego.

6. Żałujesz zakupu którejś? 

Nie, staram się rozsądnie kupować, żeby niczego nie żałować później.

7. Kupiłaś kolorowankę pomimo, że nie pokolorowałaś ani jednej kartki z poprzedniej?

Nie, przynajmniej jedna strona była pokolorowana 😀

8. Wymarzona kolorowanka?

„Dagdrommar Tavelbok” Daydream Coloring Series

 

Jeśli macie pomysł na dodatkowe pytania to piszcie w komentarzach i dopisze 🙂

Nie zapomnijcie zajrzeć na mojego facebooka

Więcej kolorowankowych rzeczy możecie znaleźć tutaj

