Świąteczna gorączka już się zaczęła więc pora na bożonarodzeniowe ozdoby! Oto kilka moich propozycji, które możecie wykonać samemu z pozornie nietypowych rzeczy:

IMG_0849

Zacznijmy od najprostszego. Potrzebna nam: szyszka, biała farba, pędzelek, sól i brokat. Końce szyszki malujemy na biało i posypujemy mieszanką soli i brokatu i gotowe! Efekt śniegu w kilka minut.

 

IMG_0852

Jak już zrobimy naszą szyszkę, to bierzemy przeźroczysty flakon, sypiemy mieszankę soli i brokatu i układamy ozdoby. Ja dodałam renifera i świecącą choinkę – w nocy efekt jest zniewalający!

IMG_0824

Z niepotrzebnej żarówki możemy zrobić bałwanka, a do metalowej części przykleić sznurek, żeby można było powiesić na choince.

 

IMG_0828.JPG

Można też przykleić brokat, a na górę watę. Czyż nie jest słodki?

 

IMG_0810.JPG

Choinka wykonana ze wstążek. Tniemy na małe kawałki i przyczepiamy za pomocą szpilek do styropianowego stożka.

 

IMG_0797.JPG

Pędzelkowe Mikołaje wyglądają uroczo, a nie trzeba się dużo wysilać. Wystarczy pomalować rączkę, a srebrną część obkleić watą. Do tego sznureczek i dodatki i gotowe!

 

Mam nadzieje, że podobają wam się moje propozycje. Piszcie w komentarzach jakie wy robicie w tym roku ozdoby choinkowe 🙂

 

Zapraszam na mojego fb, gdzie bedziecie wiedzieli o nowych wpisach

 

