Prezenty uwielbiam robić sama – to wiadomo, ale gdy już nie mamy czasu lub pomysły warto zastanowić się co osoba, której chcemy podarować prezent lubi robić, czym sie interesuje. Oto kilka moich propozycji na gwiazdkę 2015:

prezenty

  1. Kolorowanka dla dorosłych 23zł coraz bardziej popularny trend, który jest według mnie interesujący. Sama dałam się skusić i muszę stwierdzić, że jest to przyjemny sposób na umilenie czasu i odstresowanie się.
  2. Kredki Koh i noor 26zł do kolorowanki potrzeba odpowiednich kredek. Oczywiście – można kupić w markecie za 5zł, ale o wiele łatwiej koloruje się kredkami, które są miękkie i wygodne.
  3. Kubek świąteczny ok. 9zł czy wy też jesteście kubkomaniakami? Uwielbiam wszelkie kubki szczególnie ze świątecznymi motywami. Jeśli osoba, której chcecie podarować prezent też, myślę, że będzie zadowolona. Mnie urzekł ten wzór.
  4. Notes z kotami 26zł Jestem kociarą. To muszę przyznać, a ten notes mnie urzekł i zapewne urzeknie też osobę, której zdecydujesz sie go podarować.
  5. Skarpetki sushi 50zł Nie, to sushi nie jest to jedzenia. To skarpetki! Czy nie są urocze? Nie jestem za dawaniem na prezent skarpetek, ale takie arcydzieło to wyjątek!

 

Mam nadzieje, że podobają wam się moje pomysły na prezent na gwiazdkę. Do świąt coraz mniej, a śniegu nadal nie ma!

Życzę wam Wesołych Świąt!

 

